03.11.2016 Znak jakości O!Shopping w Centrach Handlowych Auchan

 

 

O!Shopping to znak jakości, który Immochan wdraża w Centrach Handlowych Auchan w Polsce. Opisuje on nowe podejście do funkcji, jakie ma pełnić galeria handlowa oraz podejście do komunikacji z klientami. Pierwszym obiektem, który wprowadził  znak jakości O!Shopping, jest Centrum Handlowe Auchan Gdańsk.

Znak jakości O!Shopping dotyczy czterech obszarów działalności centrum handlowego – oferty, dostępnych udogodnień dla klientów, takich jak m.in. strefy wypoczynku, przestrzenie coworkingowe, pokoje dla rodziców i dzieci, a także nowych technologii oraz animacji dla dzieci i dorosłych. Będzie przyznawany tym Centrom Handlowym Auchan, które wprowadzą zmiany w wymienionych obszarach i wzbogacą udogodnienia dla klientów.

– Zależy nam, żeby klienci postrzegali Centra Handlowe Auchan nie tylko jako miejsca wygodnych zakupów, lecz także nowoczesną przestrzeń do odpoczynku i rozrywki. Dlatego przeprowadzamy remodeling wybranych obiektów i wprowadzamy nowy system jakości, który będzie dla klientów gwarancją dostępności usług na najwyższym poziomie – mówi Agnieszka Gutowska-Wicher, dyrektor marketingu Immochan.

Pilotażowym obiektem, w którym Immochan wprowadził znak jakości O!Shopping, jest Centrum Handlowe Auchan Gdańsk, gdzie obecnie trwa ostatni etap rozbudowy. Oprócz nowych lokali, wzbogacających ofertę handlową obiektu, pojawiły się w nim nowe udogodnienia dla klientów, m.in. bezpłatny dostęp do internetu, pokoje rodzica z dzieckiem, strefy relaksu oraz dodatkowe, powiększone miejsca parkingowe. W Centrum Handlowym Auchan Gdańsk są również regularnie organizowane eventy adresowane do całych rodzin. Wprowadzenie powyższych elementów było warunkiem korzystania ze znaku jakości O!Shopping przez obiekt.

Wdrożenie znaku jakości O!Shopping będzie wiązało się również z wprowadzeniem nowej komunikacji wizualnej w obiektach Immochan. W Centrach Handlowych Auchan zostaną zainstalowane nowe, bardziej czytelne symbole.

- Na zewnątrz Centrum Handlowego Auchan Gdańsk umieścimy nowy system oznaczeń O!Shopping, który wskaże miejsca parkingowe dla kobiet w ciąży i rodzin, strefy rowerowe, strefy postoju taksówek i strefy gier kreatywnych. Wewnątrz obiektu oznaczenia O!Shopping wskażą bezpłatną sieć internetową Wi-Fi, ładowarki do telefonów, stoły multimedialne, pokój rodzica z dzieckiem, jak również strefy restauracyjne i strefy relaksu – dodaje Agnieszka Gutowska-Wicher.

O!Shopping obejmuje również kanały komunikacji online z klientami. Immochan będzie sukcesywnie wdrażał nowe strony internetowe Centrów Handlowych Auchan. Jako pierwsza została uruchomiona strona internetowa Centrum Handlowego Auchan Gdańsk. Witryna jest nowoczesna, przejrzysta i intuicyjna w nawigacji. Od czerwca 2016 roku prężnie działa blog.oshopping.pl, do którego współtworzenia Immochan zaprosił blogerów, poruszających tematy związane z modą, stylem życia i sposobem spędzania wolnego czasu.
Aktualne informacje na temat oferty i wydarzeń w Centrach Handlowych Auchan można znaleźć również na profilach w portalu społecznościowym Facebook. Do tej pory Immochan uruchomił profile 6 obiektów: Centrum Handlowego Auchan Bydgoszcz, Centrum Handlowego Auchan Bielsko-Biała, Centrum Handlowego Auchan Gdańsk, Centrum Handlowego Auchan Łomianki, Centrum Handlowego Auchan Poczesna oraz Parku Handlowego Auchan Bielany.

Immochan prowadzi prace nad wdrożeniem O!Shopping w kolejnych centrach handlowych. Firma planuje, że w 2017 roku znak jakości otrzymają co najmniej trzy Centra Handlowe Auchan, a w kolejnych latach zmiany sukcesywnie obejmą kolejne obiekty.

 

 

 

  Wróć do listy